דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארונות אמבטיה מעוצבים מעודפים 

מאת    [ 22/12/2011 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2939 פעמים ]

 

מוצרי עודפים

רכישת ארונות אמבטיה עודפים זו הדרך הקלה לרכוש מוצרים חדשים ואיכותיים, ובכל זאת להישאר עם עודף ביד. איך זה עובד? ישנן רשתות אשר מוציאות למכירה, באופן נפרד או בחנות נפרדת, מוצרים עודפים, מקולקציות קודמות, מתצוגה או עם פגמים קלים, אשר נמכרים במחירים זולים בהרבה. הארונות המדוברים תמיד יהיו באיכות טובה דיה, כיוון שמוצרים פגומים באמת אינם מוצאים למכירה על ידי חברה שמכבדת את עצמה, אך המחיר עבור המוצרים האלו יהיה זול פי כמה וכמה. ממכירות כאלו כולם יוצאים מורווחים – הקונים, אשר מקבלים מוצר איכות במחיר זול בהרבה מהקיים בשוק, והיצרנים, אשר מוכרים סחורה שלא הייתה יכולה להימכר באופן אחר, ולא נאלצים לזרוק את הסחורה הזו לאשפה.

יצרן אמין

הדבר החשוב ביותר שיש להקפיד עליו ברכישת חדרי שינה מעוצבים וארונות אמבטיה בשבילם, זה יצרן הארונות. כאשר מדובר ברכישת מוצרים שמוגדרים מראש כמוצרים איכותיים פחות, יש לדעת שהיצרן הוא איכותי, שמדובר ברשת ותיקה ומוכרת שלא תעלם מהאופק מיד למחרת המכירה. כאשר יש בטחון ואמון בין הקונה למוכר, תהליך הרכישה כולו נעשה באופן קל יותר, כיוון שהקונים יודעים שבמקרה הצורך יש להם אל מי לפנות. קניית ארונות אמבטיה מעוצבים יכולה להתבצע בחנויות אשר מרכזות מוצרי עודפים יחד, ויכולה גם להתבצע בתוך סניף אשר מוצר גם מוצרים חדישים וגם מוצרים עודפים. שתי האפשרויות הן טובות, כיוון שיותר ממה שחשוב היכן מתבצעת המכירה, חשוב הוא הרווח שאתו אתם יוצאים מהחנות – מוצר טוב, מוצר זול, מוצר שיוצר ונקנה במקום אמין.

איכות גם בעודפים

הדבר השני שיש להקפיד עליו ברכישת ארון אמבטיה מעודפים, זהו איכות המוצר. כאמור, הצעד הראשון בבחירת המקום הנכון לקניית עודפים זה בחירת היצרן הנכון, אך יחד עם זאת מומלץ לברר מראש מדוע המוצר נמכר תחת הקטגוריה עודפים. לא פעם מדובר על סוג של ארון שפשוט אינו נמכר יותר בשוק כרגע, אך אין לו שום פגם מעבר לכך, ואם מדובר על ארון לטעמכם, בעצם הרווחתם מכל העולמות, ובעסקה הזו אין לכם שום דבר להפסיד. גם כאשר מדובר על סחורה מתצוגה, או סחורה עם פגם קטן, כבר אמרנו – התקלות בדרך כלל יהיו כל כך קטנות, כך שהמחיר הזול בהחלט שווה את התקלה. בכל זאת, תמיד מומלץ לברר מראש מה הבעיה, כדי שלא תפלו בטעות דווקא על תקלה גדולה ומהותית יותר, או סתם תקלה שמפריעה לכם באופן אישי יותר ממה שהיא מפריעה לשאר הקונים במקום.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב